Іва Павленко
Кандидат філософських наук, доцент кафедри соціології
Координатор проєкту, керівник модулю 1 «Pax Europaea: генеза та базові принципи»
Наукові інтереси: соціальна філософія, філософія історії, теорія соціальних змін
Три найцікавіші аспекти модулю:
• Як війна та мир впливають на нашу самоідентифікацію?
• Як європейцям вдається зберігати мир?
• «Зрозуміти та пробачити» як життєва стратегія
Ольга Маклюк
Кандидат історичних наук, завідувачка кафедри всесвітньої історії та міжнародних відносин
Керівник модулю 2 «Політика пам’яті та історична травма»
Наукові інтереси: політика пам’яті, історичні міфи, геополітика країн пострадянського простору, Тюдори
Три найцікавіші аспекти модулю:
• Як ми конструюємо власне минуле?
• Що таке історична травма і чи можна її успадкувати?
• Міфологізація історії: чи можна її уникнути
Юрій Каганов
Доктор історичних наук, професор, проректор з науково-педагогічної роботи
Науковий керівник проєкту, викладач модулю 2 «Політика пам’яті та історична травма»
Наукові інтереси: сучасна українська історія, homo soveticus, радянська та пострадянська аксіологія
Три найцікавіші аспекти модулю:
• Про що розповідають радянські культурні артефакти та пам’ятники?
• «Війна пам’яті»: конфлікт без переможців
• Навіщо створюють Інститути національної пам’яті?
Катерина Сіріньок-Долгарьова
Кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри журналістики
Керівник модулю 3 «Роль медіа у розв’язанні конфліктів навколо проблемних питань історії»
Наукові інтереси: конфліктно-чутлива журналістика, журналістська етика, медіаграмотність
Три найцікавіші аспекти модулю:
• Чи можуть журналісти обирати сторону у конфлікті?
• Як писати або розмовляти на конфліктно-чутливі теми?
• Як розпізнавати фейки та політичні маніпуляції з історичним матеріалом у медіа?
Олена Тупахіна
Кандидат філологічних наук, доцент кафедри німецької філології та перекладу
Керівник модулю 4 «Європейська політика пам’яті крізь призму художніх текстах»
Наукові інтереси: постмодернізм, неовікторіанський роман, теорія травми, європейські цінності
Три найцікавіші аспекти модулю:
• Художня література як засіб терапії історичної травми
• Чи можна діагностувати посттравматичний стресовий розлад через художній текст?
• Як розмовляти з дитиною про великі історичні трагедії?